Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Ζητουμενο η αξιοπρεπεια

                         Στοιχημα δεν παιζω.Ουτε κανενα αλλο τυχερο παιχνιδι.Τον τζογο τον απεχθανομαι.Τους ορους και τους κωδικους  αυτων των παιχνιδιων δεν τους γνωριζω.Φυσικο επακολουθο λοιπον  των προηγουμενων, ειναι οτι οταν σημερα το απογευμα ο γιος μου (εμπλεος οργης) αρχισε να ορυεται για καποιο 1,10,να χρειασθω ταχυρυθμο σεμιναριο,ουτως ωστε να κατανοησω τι σημαινε αυτο καθως επισης για ποιο λογο εξοργισθηκε.Και οταν μου εξηγησε ,ητανε η δικη μου σειρα να εξοργισθω.Πολυ απλα αυτη η επιτροπη που αξιολογει τους αγωνες προς στοιχηματισμο,μας λεει οτι την προσεχη Κυριακη ειτε αντιμετωπιζουμε την μικτη κοσμου,ειτε το παιχνιδι ειναι στημενο.Εχω να πω λοιπον τουτο: τα παιδια αυτα που θα αγωνισθουν την Κυριακη φορωντας την κυανερυθρη φανελλα,οφειλουν να εχουν διπλο στοχο.Πρωτα απ`ολα να διαφυλαξουν την τιμη του συλλογου που εκπροσωπουν και δευτερο να διαφυλαξουν την δικη τους  προσωπικη αξιοπρεπεια.Φετος εχουν περασει πολλα.Καταστασεις δυσκολες,πολυ δυσκολες.Απιστευτα πραγματα για επαγγελματιες.Βρεθηκανε πολλες φορες στο στοχαστρο εντονης κριτικης κυριως για καποιες προωρες επιλογες τους.Ομως σε καθε δουλεια εκεινο που μετραει ειναι η συνεπεια,η υπευθυνοτητα και η αξιοπιστια.Και αυτα τα στοιχεια ακριβως καλουνται να υπερασπιστουν στις 19.00 το απογευμα της Κυριακης 6 Απριλιου 2014 στο γηπεδο της Βεροιας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου